طراحی داخلی دفتر کار شرکت غذایی FDF، لندن

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر کار شرکت غذایی FDF، لندن –

در این بخش نگاهی خواهیم انداخت به طراحی داخلی دفتر شرکت غذایی Food and Drink Federation انگلیس که توسط Peldon Rose معمار انگلیسی انجام شده است. این دفتر کار حدودا ۷۰۰ مترمربع مساحت دارد. طراحی این دفتر اداری بر اساس سبک مدرن انجام شده است و خطوط صاف استفاده شده در طراحی نشانگر این موضوع هستند.

یکی از آیتم هایی که طراحان این دفتر بر آن تاکید داشته اند، استفاده از رنگ های روشن در طراحی فضا است. منظور از استفاده از رنگ های روشن، استفاده از روشن ترین حالت هر رنگی است که در فضا مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ سبز، آبی، قرمز، زرد و … از جمله رنگ هایی هستند که در این فضا بکار گرفته شده اند. این بکارگیری می تواند روی طراحی داخلی فضا و یا روی دکوراسیون و مبلمان فضا باشد.

در طراحی پلان فضای این محیط اداری، از پلان باز استفاده شده است و می توانید این نکته را در تصاویر نیز مشاهده نمایید. همچنین، اتاق های کاری کوچکتر و خصوصی نیز در فضا کار شده است که بر اساس نیازهای کاری دفتر ایجاد و طراحی گردیده اند.

یکی از نکات دیگر قابل اشاره در این دفتر کار، نورپردازی آن است. شما در این دفتر و در بخش های مختلف، می توانید سبک های مختلف نورپردازی را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 854

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *