طراحی داخلی دفتر کار شرکت دارویی، مدرن و روشن

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن

طراحی داخلی دفتر کار شرکت دارویی، مدرن و روشن

در این بخش با همراهی شما کاربران گرامی خط معمار، قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار یک شرکت دارویی در شهر گوآنگ ژو چین بیاندازیم. این شرکت چینی Gloria Health Pharmaceuticals نام دارد و این دفتر در واقع بخش تحقیقات و توسعه ی دارویی این برند می باشد.

معماری داخلی این دفتر توسط گروه معماری چینی سرشناس feeling Design و بر اساس سبک مدرن انجام شده است. این فضای اداری ۲۵۰ مترمربع مساحت دارد.

بر اساس اظهارات تیم طراحی، در طراحی این فضای اداری طبق هماهنگی هایی که با کارفرمای پروژه صورت گرفته است، هدف طراحی یک فضای روشن بوده است. دلیل این امر ماهیت و جنس کار پرسنلی است که در این دفتر مشغول به کار می شوند. کار تحقیقاتی پرسنل این بخش، خستگی های زیادی با خود به همراه دارد. طبق اصول علم بیولوژی، تابش نور در طول روز سبب ایجاد هیجان در انسان می گردد و عنصر هیجان به ترشح هورمون دوپامین در بدن کمک می کند. ترشح این هورمون برای جلوگیری از خستگی مفرط بسیار ضروری است و به این ترتیب بر اساس اصول علمی، از نور برای ایجاد حس هیجان در کارکنان و رفع خستگی آنان بهره گرفته شده است.

از طرف دیگر تیم طراحی عنوان می کند که این دفتر با متراژ ۲۵۰ مترمربع برای حجم فعالیت های کاری تعریف شده از سوی کارفرما بسیار محدود بوده است و جای دادن فضای کار عمومی کارکنان و همینطور اتاق های جلسات خصوصی کوچک، کار دشواری بوده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده و بررسی نمایید. اگر قصد طراحی یک دفتر کار مدرن و از طرف دیگر روشن را دارید، ایده های ارائه شده در این فضای اداری می تواند مفید واقع شود.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,358

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *