طراحی داخلی دفتر کار، ترکیبی از سبک های مدرن و صنعتی

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار، ترکیبی از سبک های مدرن و صنعتی

امروزه طراحان و معماران زیادی، چه ایرانی و چه خارجی، برای طراحی داخلی دفتر اداری ، به ترکیبی از سبک ها روی آورده اند که مبحث این مطلب است. ترکیب دو سبک طراحی مدرن و صنعتی. یعنی طراحی به شکلی که ویژگی های هر دو سبک در طرح قابل مشاهده است.

برای نمونه، در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین دفتر کار برند مشهور Slack در شهر تورنتو واقع در کشور کانادا بیاندازیم. این دفتر اداری توسط استدیو معماری Dubbeldam Architecture + Design طراحی و اجرا شده است.

اگر به سقف و متریال های بکار گرفته شده در این دفتر اداری نگاهی بیاندازید، به سادگی متوجه سبک صنعتی خواهید شد. جایی که از تاسیسات ساختمان بصورت اکسپوز و به عنوان عنصر دکوراتیو بهره گرفته شده است. در مورد متریال نیز استفاده از آجر به عنوان یک عنصر دکوراتیو بر روی دیوارها، در تصاویر مشهود است.

و اما خطوط صاف در تمامی فضا رعایت گردیده است، نشان از سبک مدرن دارند. نکته ی دیگری که بسیار در این دفتر کار پررنگ و شاخص است، استفاد از رنگ هاست. رنگ های آبی، قرمز، زرد و … بصورت شارپ در فضا مورد بهره برداری قرار گرفته اند که این دفتر را تبدیل به یک فضای رنگارنگ نموده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای اداری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 766

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *