طراحی داخلی دفتر معماری KAAN Architecten

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر معماری KAAN Architecten

در این بخش قصد داریم با همراهی شما، نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر کار بیاندازیم که کمی متفاوت تر از تمام دفاتر اداری است که تا کنون در خط معمار مورد بررسی قرار گرفته است. چرا که این فضای اداری متعلق به دفتر معماری هلندی KAAN Architecten است و توسط همین گروه معماری، طراحی و اجرا شده است. در این پروژه این گروه معماری، دفتر کاری خود را طراحی و اجرا نموده اند که بررسی آن خالی از لطف نیست.

این دفتر اداری، دفتر مرکزی این شرکت معماری است که ۱۴۰۰ مترمربع مساحت دارد و در شهر رتردام هلند واقع شده است. آن چه در نگاه اول در این دفتر خواهیم دید، استفاده از بتن بصورت اکسپوز به عنوان یکی از متریال های شاخص و کلیدی در طراحی داخلی، استفاده از رنگ سفید برای دیوارها و در نهایت استفاده از چوب گردو به عنوان متریال کف و در ابعاد گسترده است.

هم نشینی دو متریال بتن و چوب به عنوان دو متریال سرد و گرم و مکمل یکدیگر، مدت زیادی است که آشنای چشمان ما گشته است و عادت کرده ایم که در طراحی داخلی این دو متریال را در کنار یکدیگر ببینیم.
این دفتر ۱۴۰۰ مترمربعی، فضاهای متنوعی را در اختیار قرار می دهد که از این جمله می توان به فضای اصلی کارکنان، اتاق های جلسات، فضای استراحت و … اشاره نمود. فضای اصلی بصورت پلان باز طراحی شده است و برای ۸۰ نفر پرسنل تدارک دیده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این دفتر کار را مشاهده نمایید. دفتری که یک شرکت معماری بزرگ و قدیمی، برای خودش طراحی نموده است. طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 847

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *