طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر اداریطراحی داخلی دفتر اداری

معماری: استودیوSHP

نیم طراحی:  Jeffrey Sackenheim, Emilie Hart, Mary Lee Schott, David Toombs

موقعیت: آمریکا

مساحت: ۱۵۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Chad Baumer

در این بخش ما می خواهیم به نمونه ای دیگر از طراحی داخلی دفتر اداری بپردازیم. شرکت SHP طراحی مدرنی را برای دفتر خود که در Ohio قرار دارد، انجام داده است. این پروژه یک دفتر مدرن و جذاب با پلان باز است که برای کارکرد چند منظوره و پشتیبانی سبک های مختلف کاری، برنامه ریزی شده است. این فضا ارتباط و همکاری تحکیم می بخشد. در حالیکه کار و فرآیند شرکت را برای کارمندان و مشتری ها در معرض نمایش قرار داده است. پروژه ملهم از چشم اندازهای وسیع رو به رودخانه و تپه های شمالی کنتاکی، ( که که از قسمت های اصلی عمومی در قلب طرح قابل مشاهده است) می باشند.

متریال انتخاب شده، تجهیزات و مبلمان، تفسیر های محیط طبیعی اطراف هستند. چوب، چمن، نور، آب، و عناصر فلزی همگی در سرار فضا به طور پیوسته ای به کار رفته اند: در زیر پای شما، روبروی شما روی دیوار، و حتی در بالای سرتان. کاربرد گیاهان طبیعی نیز سلامت فضای داخلی دفتر را بهبود می بخشد. 

 در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری طراحی داخلی دفتر اداری

پلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 168

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *