طراحی داخلی دفتر اداری مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان همدان، احمد بطحائی

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر اداری مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان همدان

شرکت مشاور: United Design Architects

موقعیت: ایران، همدان

معماران مسئول: احمد بطحائی، مهرداد شهبازی

متراژ: ۳۰۰ مترمربع

سال: ۱۳۹۵

مدیر اجرایی: احمد بطحایی

نظارت: مهرداد شهبازی

عکاس:فرشید نصرآبادی

بسیاری از ما احمد بطحائی را با پروژه ساختمان ترمه می شناسیم. پروژه ای که در آن با همکاری فرشاد مهدی زاده، معمار جوان و شناخته شده ی کشورمان، فرمی خلق و ساخته شد که سبب تحسین معماران ایرانی  خارجی شده است. این بار قصد داریم به سراغ یکی دیگر از پروژه های احمد بطحائی برویم. دفتر بخش سرمایه گذاری خارجی اداره دارایی و اقتصاد همدان.

از زبان معمار پروژه:

در عصر حاضر، ساخت و ساز سرعت بالایی دارد و ساختمان های زیادی در حال ساخت می باشند. در این فرآیند رو به گسترش ساخت و ساز، یکی از فضاهایی که بدین لحاظ بسیار مورد اقبال قرار گرفته، فضاهای اداری و محیط های کاری هستند. اهمیت طراحی و معماری دفتر کار و محیط اداری بر کسی پوشیده نیست. وجود یک دیزاین خوب، سبب ایجاد یک تاثیر مثبت و ماندگار در ذهن مخاطب خواهد شد. از طرف دیگر باید به این موضوع نیز توجه داشت که طراحی داخلی دفتر کار ، نباید جذابیت و تازگی خود را از دست بدهد. از این رو طراحی منعطف و سازگار با شرایط آینده، یکی از فاکتورهایی است که طراح باید در ذهن خود داشته باشد.

در پروژه ی اداری دفتر بخش سرمایه گذاری خارجی اداره دارایی و اقتصاد همدان به عنوان فضایی که نمایند و معرف معماری داخلی شهر همدان به مخاطبین خارجی می باشد، این انعطاف و سیالیت فضا، با حذف دیوارها و تبدیل آن به شیشه صورت گرفت. البته این امر با دو رویکرد انجام شد. رویکرد اول همانی که ذکر شد و رویکرد دوم، ایجاد حس شفافیت و امنیت در مخاطب خارجی.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 1,610

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *