طراحی داخلی دفتر اداری مدرن Biotronik در نیویورک

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن

طراحی داخلی دفتر اداری مدرن Biotronik در نیویورک

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر اداری مدرن داشته باشیم که در شهر نیویورک قرار دارد. Biotronik یک کمپانی آلمانی است که در زمینه بیوتک یا تکلنولوژی تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. این کمپانی آلمانی به تازگی دفتر خود در شرق آمریکا را، در شهر نیویورک افتتاح نموده است. دیزاین این دفتر کاری توسط Ted Moudis Associates، گروه معماری آمریکایی، صورت گرفته است. از آنجایی که این دفتر متعلق به یک کمپانی مطالعات و تولید تجهیزات پزشکی است، نیازمند های خاص خود را دارد. هر فضایی و هر دفتر کاری با ماهیت خود، شرایط و نیازمندی های خاص خود را داراست. این دفتر نیز علاوه بر محیط کاری کارکنان، یک شوروم (Showroom) تجهیزات پزشکی تولید شده توسط این شرکت نیز هست که بخش شوروم مانند یک موزه تجهیزات و محصولات را به نمایش می گذارد.

اگر نگاهی گذار به فضاهای کاری در نظر گرفته شده برای این دفتر داشته باشیم، فضاهای زیر را در این دفتر خواهیم دید:

 – اتاق کنفرانس، فضاهای کاری خصوصی برای کارکنان، بخش بار و رستوران

 – اتاق بزرگ آموزش که برای اهداف مختلفی نظیر سخنرانی و ارائه نیز استفاده می شود.

 – بخش شورم محصولات و خدمات

و … .

در مورد کالیته ی رنگی استفاده شده در فضا نیز می توان گفت رنگ خاکستری بصورت مونوکرومیک، در فضا در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و شما می توانید این رنگ را با تونالیته های مختلف در فضا ببینید. در کنار این رنگ، رنگ سفید نیز به عنوان یک رنگ اصلی در فضا به کار گرفته شده است. مبلمان نیز با رنگ های خاص نظیر سبز در فضا استفاده شده اند.

در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی این دفتر کار مدرن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,459

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *