طراحی داخلی دفتر اداری شرکت Paypal، نیویورک

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت Paypal، نیویورک

برند تجاری Paypal را کمتر کسی است که نشناسد. این برند در زمینه پرداخت آنلاین فعالیت می کند و اگر در یک وب سایت غیر ایرانی قصد پرداخت وجه را داشته باشیدریال مطمئنا به درگاه پرداخت paypal برخواهید خورد.

دفتر مرکزی این برند در شهر نیویورک واقع شده است. در این بخش، قصد داریم نگاهی به معماری و طراحی داخلی این شرکت بیاندازیم. دیزاین این فضای اداری توسط استدیو معماری rapt studio صوورت گرفته است. این دفتر نمونه های اداری زیاد و معتبری را در کارنامه خود دارد. تیم معماری برای دیزاین این دفتر از سبک های طراحی داخلی مدرن و صنعتی بهره گرفته اند که امروزه در تمامی دنیا، توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد و ما در خط معمار، نمونه های بسیار زیادی از این دست را ارائه داده ایم که از طریق لینک زیر می توانید نگاهی به این نمونه های طراحی نیز داشته باشید:

طراحی داخلی اداری

طراحان بر اساس نیازمندی ها و خواست کارفرما اقدام به طراحی پلان نموده اند. پلانی که نیازهای مختلف کارفرما نظیر فضای اصلی کارکنان، اتاق های جلسات خصوصی و اصلی، محل اجتماع کارکنان برای برگزاری سیمنارهای داخلی، فضای استراحت و غذاخوری و … را پوشش دهد.

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به طراحی فضای مختلف این دفتر اداری مدرن – صنعتی داشته باشید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 401

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *