طراحی داخلی دفتر اداری شرکت Nexus، لندن

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت Nexus، لندن

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر اداری بیاندازیم که در شهر لندن واقع شده است. این دفتر اداری توسط گروه معماری Peldon Rose طراحی و اجرا شده است. سبک مورد استفاده در طراحی این دفتر کار، سبک مدرن بوده است. دفتر طراحی شده، دارای دو طبقه بوده و در مجموع، ۱۵۸۰ مترمربع مساحت دارد و در زمره ی دفاتر اداری بزرگ جای می گیرد.

شرکت Nexus یکی از برندهای بزرگ در صنعت بورس است و روزانه میزبان تعداد زیادی از کارگزاران بورس است. به همین دلیل ارتباط و تعامل با مشتری اصلی ترین رکن در این شرکت است. برای نمایش فضای کاری کارکنان به مردم، از داخل خیابان، فضای داخل نمایان است و این کار با هدف تبلیغات و دریافت تعامل بیشتر با مشتریان صورت گرفته است.

در طراحی داخلی این دفتر کوشیده شده است تا فضایی پویا، پر انرژی و شارپ خلق شود. بر این اساس از رنگ های خنثی در زمینه کار و رنگ هایی نظیر آبی بصورت فوکال پوینت بهره گرفته شده است. استفاده از رنگ آبی در تصاویر این فضای اداری کاملا مشهود است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این دفتر کار و فضاهای مختلف آن نظیر فضای اصلی کاری کارکنان، فضای ملاقات ها با مشتریان، بخش استراحت، اتاق جلسات و … بیاندازید.

اگر قصد طراحی یک فضای اداری متفاوت و مدرن را دارید، ایده های ارائه شده در این دفتر اداری می تواند بسیار مفید واقع گردد.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,007

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *