طراحی داخلی دفتر اداری شرکت فولاد سرمد

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت فولاد سرمد

معماری: دفتر معماری زما

معمار مسئول: رضا مفاخر

کارفرما: شرکت صنایع و آهن فولاد سرمد ابرکوه

موقعیت: ایران، تهران

مساحت: ۳۰۰ مترمربع

همکاران طراحی: نازنین جوانشیر، مهشید سلامتی، هدی چیذری

ارائه: حامد سرحدی

مدیر تیم اجرایی: احسان زمانی

همکاران اجرا: علی فرحی، محمد هادی رامی

پروژه طراحی داخلی دفتر مرکزی شرکت فولاد سرمد ابرکوه با مساحتی در حدود ۴۰۰ متر مربع، منطبق بر نمودار سازمانی خود که منجر به اشباع کامل فضای در اختیار پروژه می شد، طراحی گردید.

کانسپت اصلی این پروژه نمایش هویت عملکردی سازمان، فولاد است که به گونه ای کاملا کنترل شده با صورتی مینیمال در فضا ساخته و پرداخته شده است. فضایی که در تضاد با ساختار فعالیت صنعتی معمول، سعی بر ایجاد محیطی رسمی، آرام و سازماندهی شده را دارد.

در بدو ورود سقف اکسپوز در کنار اینیستالیشن فولادی شمایی از چهره صنعتی را درپس پوسته سفید و خالص آشکار میکند و هویتی در پس فعالیت های شرکت که کیلومترها دورتر در جریان است را  به مخاطب معرفی میکند.

در ادامه و به منظور کاهش تراکم فضایی و بهره مندی از نور شمال و جنوب در بخشهای اداری و عمق فضا، جداسازی بخش­ها بواسطه جداره های شفاف انجام شده است و  فولاد نقش اساسی خود را در برپایی جدا کننده ها به طور ظریف و دقیق ایفا میکند. به گونه ای که علاوه بر ایجاد قاب در فضا به منظور تعریف محدوده های عملکردی، وارد دیتیل فریم پارتیشن ها، محل نصب کرکره ها، تکیه گاه کمدها و سایر جزییات فضا میشود.

در راستای ایجاد شفافیت و یکپارچگی طرح، نورپردازی به صورت صفحات نورانی باریسول در مقیاس هر ریز فضا طراحی و به جذابیت و وسعت فضا میافزاید. شیار پیرامونی هریک علاوه بر تامین نور مخفی، دریچه های خطی تهویه مطبوع را در خود جای داده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,255

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *