طراحی داخلی دفتر اداری بصورت مدرن، Open Office و رنگارنگ

طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری بصورت مدرن، Open Office و رنگارنگ –

سه ویژگی اصلی این دفتر کار را در عنوان بر شمردیم. این دفتر بر اساس سبک معماری مدرن طراحی شده است. ویژگی های سبک مدرن در گذشته در وب سایت خط معمار بیان کرده ایم. اما بار دیگر بصورت خلاصه به ویژگی سبک طراحی داخلی مدرن اشاره می کنیم:

 – رنگ ها به سادگی، بی آلایشی و خنثی بودن گرایش دارند.

 – از اکسسوری و لوازم خارج از اندازه اجتناب به عمل می آید.

 – طرح و بافت های مینیمال در فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

 – خطوط بصورت صاف و راست گوشه هستند.

اگر دوست دارید بطور اجمالی و نکنه وار و تصویری با سبک های طراحی داخلی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را حتما مشاهده نمایید.

سبک های طراحی داخلی به زبان اینفوگرافیک

و اما برگردیم به دیزاین این دفتر کار. در مورد سبک طراحی و ویژگی های این سبک بطور اجمالی صحبت شد و این ویژگی ها را در تصاویر نیز می توانید مشاهده نمایید. پلان دفتر بصورت Open Office و یا پلان باز طراحی شده است که امروز، بسیاری از دفاتر اداری بر اساس این نوع پلان طراحی می شوند.

دیگر نکته، استفاده از رنگ های خاص بصورت فوکال پوینت در بستر رنگ های خنثی است. به دو رنگ سبز و قرمز در تصاویر بالا و پایین دقت کنید.

طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر اداری،طراحی داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,179

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *