طراحی داخلی داروخانه و ویترین های نورپردازی شده

طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه

طراحی داخلی داروخانه و ویترین های نورپردازی شده

I+ Pharmacy عنوان داروخانه ای است که در ۴۵ امین رقابت بین المللی طراحی فضاهای تجاری در بخش داروخانه رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. این نکته سبب شده است تا در این مطلب به سراغ طراحی این داروخانه برویم. I+ برند فروشگاه های دارو در سرتاسر اسپانیاست که شعبی از ۳۰ متر تا ۳۰۰ مترمربع را در سرتاسر این کشور دایر نموده است. نکته های جالبی در کانسپت طراحی فروشگاه های این برند وجود دارد. به عنوان مثال اینکه "متحد بودن سبب قدرتمند شدن خواهد شد." و بر این اساس فروشگاه های ای برند از دیزاین متحدالشکلی بهره می برند.

یکی دیگر از اصولی که این برند داروخانه در اسپانیا به آن معتقد است این است که "ما می خواهیم تبدیل به برندی نظیر اپل در دنیای داروخانه ها شویم".

با توجه به مقدمه ذکر شده، سراغ این شعبه می رویم. در این فروشگاه لوگو این برند یعنی I+ در همه جای فروشگاه بویژه روی ویترین ها کار شده است و حتی روی نما می توانید این لوگو را ببینید که تبدیل به طرحی برای نمای داروخانه شده است. ویترین های متعددی در فروشگاه برای عرضه ی محصول وجود دارد که نور مخفی و سقفی مستقیم برای روشنایی آنها استفاده شده است.

مانند بسیاری داروخانه های دیگر در این داروخانه نیز رنگ های سفید وقهوه ای چوب رنگ های اصلی هستند. اما رنگ هایی دیگر نظیر آبی نیز در فضا به کار گرفته شده اند که می توانید در تصاویر زیر آنها را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه طراحی داخلی داروخانه،دکوراسیون داروخانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 4,002

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *