طراحی داخلی بستنی فروشی کوچک با دکور خاص

طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی

طراحی داخلی بستنی فروشی کوچک با دکور خاص

در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین مغازه بستنی فروشی فوق العاده کوچکی در شهر Uberlândia کشور برزیل بیاندازیم. در این بستنی فروشی همه چیز ساده اما خاص است. ویترین فروشگاه با رنگ قرمز کار شده است. در گوشه ی فروشگاه مکانی تعبیه شده است تا مشتریانی می خواهند بستنی خود را در فروشگاه میل کنند، در آنجا بنشینند و از آنجایی که مغازه بسیار کوچک است، برای این قسمت از دیوایدر یا جداکننده میله ای استفاده شده است که این فضا را از دید عابران پیاده پنهان می کند.

این بستنی فروشی LOL نام دارد و همانطور که می دانید LOL به معنای خنده ی بسیار زیاد است. روی سقف نیز شکلک خنده مرسوم در شبکه های اجتماعی کار شده است و نورپردازی شده است که این سمبل ها به این بستنی فروشی ماهیت فان یا طنز می دهند. طراحی داخلی این فروشگاه توسط theroom arquitetura & design انجام شده است که شما می توانید در ادامه تصاویر آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی طراحی داخلی بستنی فروشی،دکوراسیون داخلی بستنی فروشی،ویترین بستنی فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,301

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *