طراحی داخلی اداری مدرن با سقف بتنی

طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنیطراحی داخلی اداری مدرن با سقف بتنی

معماری: Yves Behar و Amir Mortazavi

موقعیت: San Francisco

مساحت: ۱۲۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

عکاس: Joe Fletcher

کار گروهی روی طراحی این فضا، که به مساحت ۱۲۰۰متر مربع است، در طبقه بالای یک ساختمان آجری قرار دارد و شامل فضایی برای سبک کاری متفاوت است. محوطه شیشه ای از یک طرف دفاتر خصوصی را تشکیل می دهد، درحالی که یک فضایی با نقشه باز همراه با میزها و یک کافه در طرف دیگر قرار دارد. در مرکز یک سالن قرار دارد، که بافتی مشبک ، پارتیشن دیوار را تشکیل داده است و اطراف ستون ها را پوشانده است. یک قفسه برای انبار و نمایش اقلام ایجاد کرده است، که با سطح افقی به سقف بتنی متصل شده است.

طرح "درخت مانند" این پروژه به هم عنوان حریم خصوصی که اتاق کنفرانس وفضای کاری را نمایش می دهد ، همچنین فضای سالن را محدود می کند. با قدم زدن در اطراف این پارتیشن ها، شما مبلمان را مشاهده می کنید که به رنگ سبز میانی هستند، و کوسن های پراکنده صورتی کمرنگ و بژ هستند. میزهای فلزی کوچک و صندلی های سالن برای اینکه با کوسن ها هماهنگ شوند، رنگ شده اند.

همان رنگها در فضای کاری و دیگر فضاها مانند کابینت های آشپزخانه، مبلمان دفاتر و میزها به کاربرده شده است. حس آرامش و ویژگی های زنانه، در تضاد و هماهنگ با سطوح سیاه بافت های معماری و بتن ها ایجاد کرده است. مجموعه ای از اتاق های ملاقات یک طیف رنگی قوی متریال را نشان می دهد. دیوار ها و سطح میزها با سنگ مرمر پوشانیده شده و با چوب مشکی رنگ جفت شده است. چوب های رنگی اغلب در بخش پذیرش به سمت سقف، دیوار ها و ورودی، یک فضای تاریکی را در تضاد با فضای روشن کار ایجاد می کند. صفحه های چوبی براق بخشی از سقف را به عنوان عایق صدا پوشانده، درعین حال حباب های نور در فضای باز نصب شده که بتوان به کمک آن صدا را کنترل کرد. یک نکته قابل توجه در این فضا تراس بیرونی است، که چشم انداز آسمان خراش های سانفراسیسکو را نمایان می کند، مانند اهرام نمادین Transamerica . فضا تا حدودی می تواند می تواند پوشانده و گرم شود، به طوری که اعضای گروه بتوانند در فضای بیرونی رو مبل ها یا میزها کار کنند.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی طراحی داخلی مدرن اداری، سقف بتنی ​تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: dezeen

تعداد بازدید: 680

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *