طراحی داخلی اداری : فضای رسپشن متفاوت برای ساختمان اداره پست دیجیتالی آمریکا

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری : فضای رسپشن متفاوت برای ساختمان اداره پست دیجیتالی آمریکا

اداره پست دیجیتالی آمریکا، یک استارتاپ نوین است که در زمینه پست غیرکاغذی فعالیت می کند. این استارتاپ دفتر خود را در شهر نیویورک و منطقه منهتن برپا نموده است که یک ساختمان دو طبقه با متراژ بالاست. این فضای اداری، حجم زیادی از پرسنل و کارمندان را میزبانی می نماید و جزء شرکت های بزرگ با دفتر کار بزرگ به شمار می رود.

معماری داخلی این دفتر اداری توسط گروه معماری آمریکایی +ADD صورت گرفته است و در این بخش طراحی داخلی این شرکت، مورد بررسی ماست. در مجموع این دفتر اداری، با تلفیقی از سبک های مدرن و صنعتی دیزاین شده است. امروزه استفاده از این سبک طراحی، بسیار مورد اقبال طراحان و معماران چه خارجی و چه ایرانی است.

در این روش، شما هم ویژگی های سبک صنعتی و هم ویژگی های سبک مدرن را در طراحی مشاهده می نمایید. در این دفتر اداری نیز، اگر به فضای کاری کارکنان، بخش استراحت و غذاخوری و … نگاهی بیاندازید، می بینید که سقف بصورت اکسپوز کار شده است و تاسیسات روی سقف بصورت عنصر دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته اند. این موارد از ویژگی های سبک صنعتی هستند. از طرفی استفاده از متریال های متعارف در سبک مدرن به همراه بکارگیری خطوط صاف در طراحی، نشانه ها و ویژگی های سبک مدرن هستند که در بخش های مختلف این دفتر اداری قابل مشاهده هستند.

از بحث سبک طراحی که بگذریم، یکی از نکات شاخص در این دفتر اداری، بخش رسپشن آن است. بخش رسپشن با چوب طراحی شده است. تخته های چوب بصورت لوور مانند روی سقف و دیوار کار شده اند و فضایی متفاوت ایجاد نموده اند. این بخش رسپشن برای ایده گرفتن می تواند بسیار مفید باشد.

اگر قصد طراحی یک دفتر اداری را دارید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این دفتر اداری را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان های این دفتر اداری برای درک بهتر از فضا قرار داده شده است.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

پلان و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 1,588

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *