طراحی داخلی اداری: طراحی یک دفتر کاری مدرن و دوست داشتنی در پاناما

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری: طراحی یک دفتر کاری مدرن و دوست داشتنی در پاناما

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر کار مدرن در شهر پاناما سیتی (پایتخت کشور پاناما) بیاندازیم. معماری داخلی این دفتر کار توسط گروه معماری AEI Arquitectura صورت گرفته است. این دفتر کاری متعلق به شرکت Amarilo است که در واقع یک کمپانی ساخت و ساز کلمبیایی است. این دفتر کار، در واقع نمایندگی این شرکت در کشور پاناما و پایتخت این کشور است. از آنجایی که زمینه فعالیت این شرکت ساختمان، طراحی و ساخت و ساز است، طراحی و دیزاین دفتر بسیار حائز اهیمت است.

برای تمام مراجعین و مشتریان یک کمپانی این چنینی، معماری داخلی و دیزاین دفتر به منزله ی ویترین کار است و مشتریان کمپانی را از روی طراحی این دفتر کار، مورد بررسی و قضاوت قرار خواهند داد. بنابراین طرحی که معرف و بیانگر کاراکتر شرکت باشد، بسیار حائز اهیمت است. با آگاهی از این موضوع، طراحی دفتر کار به گروه معماری AEI Arquitectura سپرده شد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار، اتاق جلسات، اتاق ملاقات های خصوصی، فضای اصلی کارکنان، فضای رسپشن و … را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,063

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *