طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر کار شرکت Fox Rothschild

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر کار شرکت Fox Rothschild

در وب سایت خط معمار، همواره و به طور منظم به بررسی طراحی داخلی فضاهای کاری و اداری پرداخته ایم. هدف از این کار آشنایی طراحان و معماران ایرانی با نمونه کارهای اجرا شده در نقاط مختلف دنیا و مشاهده نمونه طراحی سایر طراحان است. طراحی این دفاتر اداری به سبک های مختلف انجام شده است اما عمدتا طرح های پیرامون سبک مدرن و صنعتی بوده است. اگر قصد داریم نمونه های فضاهای اداری را بررسی نمایید، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

طراحی داخلی دفتر کار

اما در این بخش قصد داریم به سراغ یک طرح مدرن دیگر برویم که حاصل آن، یک دفتر کار مدرن است. این دفتر اداری متعلق به شرکت Fox Rothschild است و در شهر میامی در ایالت فلوریدا واقع شده است.

معماری داخلی این دفتر کار توسط Francis Cauffman و بر اساس سبک مدرن صورت گرفته است. در تصویر بالا، فضای رسپشن این دفتر اداری را مشاهده می نمایید. اتاق جلسات شیشه ای نیز در مجاورت فضای رسپشن قرار دارد.

در ادامه تصاویر از طراحی فضای کاری خصوصی، اتاق استراحت کارکنان و … را مشاهده می نمایید.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 853

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *