طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر به سبک صنعتی و مدرن، اوکراین

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری

طراحی داخلی اداری: طراحی دفتر به سبک صنعتی و مدرن، اوکراین –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر شرکت Soesthetic بیاندازیم که در شهر کیو، پایتخت کشور اوکراین واقع شده است. در معماری این دفتر کار از سبک های مدرن و صنعتی بهره گرفته شده است. معماری این فضای اداری را می توان یک کار خاص دانست. استفاده از بتن اکسپوز به عنوان متریال سقف و قرار دادن تاسیسات به عنوان دکور بخشی است که معماری فضا را به طرف سبک صنعتی برده است. رنگ های سفید، سیاه و خاکستری بصورت مونوکرومیک، رنگ های اصلی این فضا را تشکیل می دهند که در تصاویر نیز می توانید مشاهده نمایید.

فضاهای کاری، به دو صورت فضاهای خصوصی و عمومی هستند. باکس های شیشه ای فضاهای خصوصی این دفتر کار را تعریف می کنند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید و در صورتی که یک دفتر کار را طراحی می کنید، از آن ایده بگیرید.

طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری طراحی داخلی اداری،طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,109

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *