طراحی داخلی اداری : سبک مدرن – صنعتی و کاراکتر رنگ آبی

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری: سبک مدرن – صنعتی و کاراکتر رنگ آبی

هر برندی داستانی در پس دارد و لوگو، رنگ سازمانی و کارکترهای مخشص کننده برند، ریشه در این داستان دارد. در این قسمت قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی دفتر کار شرکت Lockton بپردازیم. برند Lockton یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه مشاوره و امور مالی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این برند که موضوع بحث ماست در شهر شیکاگو واقع شده است. طراحی داخلی این دفتر اداری توسط استودیو معماری CannonDesign صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد، سبک طراحی این دفتر اداری، مدرن – صنعتی است. به این معنا که در بخش هایی از دفتر تمام از سبک مدرن استفاده است. مانند بخش رسپشن که در تصویر بالا مشاهده می نمایید. در بخش هایی دیگر نظیر فضای کاری کارکنان نیز از سبک صنعتی استفاده شده است. امروزه ترکیب و تلفیق این دو سبک از معماری ، بسیار رایج و متداول است.

رنگ آبی، رنگ سازمانی این برند است. این را در بخش های مختلف می توانید مشاهده کنید. تونالیته های مختلف رنگ آبی در هر فضایی حضور دارند. در بخش رسپشن به عنوان قسمت اصلی ارتباط با مشتری، دیوار و سقف با رنگ ابی کار شده اند. برای رنگ آبی روی دیوار از شیشه رنگی استفاده شده است.

در این فضای اداری بخش های مختلف مورد نیاز یک دفتر کار از جمله رسپشن، اتاق های جلسات و ملاقات، فضای اصلی کاری کارکنان، بخش نشست های کوچک کارکنان، فضای استراحت و … ندارک دیده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 851

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *