طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی و مدرن برای دفتر معماری

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری

طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی و مدرن

پیش تر، بارها و بارها در خط معمار به این موضوع پرداخته ایم که امروزه طراحان و معماران، در سرتاسر دنیا، ترکیبی از سبک های صنعتی و مدرن را برای طراحی داخلی فضاهای مختلف، بویژه اداری و تجاری مورد استفاده و بهره برداری قرار می دهند. البته سلیقه کارفرما نیز در این امر دخیل است و اقبال کارفرمایان مختلف به این امر مثبت بوده است که این رویه در پیش گرفته شده است.

معماران این نسخه را نه برای دیگران، بلکه برای خود نیز می پیچند. بنابراین علاقه قلبی به این تلفیق سبک ها در دل معماران دنیای نوین وجود دارد! گواه این امر پروژه ای است که در این بخش قصد بررسی آن را داریم. دفتر معماری Studio BV در طراحی دفتر اداری خود از این سبک بهره گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری ۲۸۰ متری را مشاهده و بررسی نمایید. هم نیم نگاهی به سبک معماری داشته باشید و هم به تقسیم فضاهای اداری نظیر اتاق جلسات، فضای اصلی کاری کارکنان، فضای استراحت، نگاهی بیاندازید. از سوی دیگر به متریال های بکار گرفته شده و همینطور دکوراسیون داخلی و مبلمان نیز نگاهی بیاندازید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر معماری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 371

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *