طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی : استارتاپ Heroku

طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی : استارتاپ Heroku

شرکت Heroku یکی از هزاران استارتاپ آمریکایی صنعت IT است که این سالها رشد یافته و تعداد پرسنل خود را افزایش داده است. در این بخش ما قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر این شرکت در شهر سانفرانسیسکو آمریکا بیاندازیم. معماری این دفتر توسط استودیو معماری RAPT انجام شده است که پیش تر نمونه کارهای طراحی داخلی اداری دیگری از این شرکت را در خط معمار ارائه داده بودیم.

همانطور که اشاره شد، طراحی این دفتر به سبک صنعتی انجام شده است. پیش تر در خط معمار در این باره صحبت کرده ایم که امروزه طراحان و کارفرمایان گرایش زیادی به استفاده از ترکیب سبک های معماری صنعتی و مدرن دارند. اما این دفتر تنها بر اساس سبک صنعتی دیزاین شده است! تاسیسات روی سقف، دیوارهای آجری و اتصالات فلزی که به صورت اکسپوز کار شده اند، همگی بیان گر و نماینده این سبک از طراحی داخلی هستند.

از سبک طراحی که بگذریم، پلان چیدمان و جانمایی این دفتر اداری، مانند بسیاری از دفاتر IT نظیر گوگل و مایکروسافت، کمی متفاوت با دیگر دفاتر است. همانطور که در تصاویر مشخص است، در این دفاتر، فضاهای کاری و استراحت با یکدیگر در هم آمیخته است و تمایز قائل شدن میان آنها کمی دشوار است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این طرح را مشاهده نمایید و از ایده های ارائه شده، استفاده نمایید.

طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 445

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *