طراحی داخلی اداری: بتن اکسپوز

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری: بتن اکسپوز

در این قسمت قصد داریم به بررسی یک دفتر اداری به نسبت جذاب از منظر طراحی داخلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا بپردازیم. نکته اول اینکه این دفتر اداری پیش از این، کارخانه تنباکو بوده است که تبدیل به دفتر کار یک آژانس تبلیغاتی شده است.

دیزاین این دفتر کار توسط استودیو معماری آمریکایی TPG Architecture صورت گرفته است. در واقع TPG پس از طراحی و اجرای دفتر مرکزی این آژانس تبلیغاتی در شهر بوستون آمریکا، بار دیگر برای طراحی دفتر دیگر این شرکت در کالیفرنیا فراخوانده شد.

نکته جالب دیگر اینکه این ساختمان بسیار قدیمی و مربوط به سال ۱۹۳۰ میلادی می باشد. بازسازی یک کار قدیمی و تبدیل فضا به یک کار امروزی، کار نسبتا دشواری به نظر می رسد. این فضا ۳۸۴ مترمربع مساحت دارد و به بخش های مختافی نظیر فضای اصلی کارکنان، اتاق های جلسات اصلی و فرعی، بخش رسپشن، فضای استراحت کارکنان، فضای ملاقات های کاری بین کارکنان و … تقسیم شده است.

سبک معماری فضا همانطور که در تصایور قابل مشاهده است، سبک صنعتی است. همانطور که می دانید در این سبک تاسیسات بصورت یک عنصر دکوراتیو مورد بهره برداری و استفاده قرار می گیرد. این ویژگی روی سقف این فضای اداری کاملا قابل مشاهده است. متریال هایی نظیر آجر و بتن، امروزه جز جدایی ناپذیر فضاهای طراحی شده بر اساس سبک صعنتی هستند که در این دفتر شما بتن اکسپوز را به طور واضح، به عنوان یکی از متریال های اصلی و ارکان اصلی دیزاین مشاهده می نمایید. دیوار، سقف و ستون بطور عمده با بتن اکسپوز کار شده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید و در صورتی که قصد طراحی یک فضای اداری بر اساس سبک صنعتی را دارید، ایده های ارائه شده توسط این تیم معماری را مورد توجه قرار دهید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,260

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *