طراحی داخلی اتاق خواب: ۲۲ ایده برای قفسه کتاب در اتاق خواب

شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب: ۲۲ ایده برای قفسه کتاب در اتاق خواب

اگر به عنوان یک طراح قصد دارید اتاق خوابی مدرن را طراحی نمایید و در آن قفسه ی کتاب نیز داشته باشید، برای شما ایده های ویژه ای داریم. در این بخش برای همراهان گرامی و طراح خط معمار، ۲۲ نمونه طراحی داخلی اتاق خواب را آماده نموده ایم. این اتاق خواب ها ویژگی های مشترکی دارند و آن اینکه، اول همگی به سبک مدرن و یا نهایتا مدرن – صنعتی هستند و دوم اینکه در همه ی این اتاق خواب ها از قفسه کتاب استفاده شده است. قفسه کتاب می تواند بصورت دکوراتیو روی دیوارهای اتاق خواب کار شده باشد و یا اینکه خود بخش مجزایی باشد.

اگر طراح نیستید و به دنبال طرح و ایده ای برای اتاق خواب خود هستید که هم مدرن باشد و هم می خواهید قفسه کتاب در اتاق خواب تان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ایده های این بخش را بررسی نمایید.

در مرحله اول خوب است بدانید قفسه های کتاب طراحی شده، همگام و همراستا با دیزاین فضا طراحی شده اند و از دیزاین کلی فضا دور نیستند. در مرحله دوم، همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید نمود، برخی از کتابخانه ها بزرگ هستند و یک دیوار کامل را پوشش می دهند، در حالی که برخی کوچکتر هستند و به چند شلف دیواری خلاصه می شوند.

بسته به اینکه اتاق خواب چقدر است و شما چه کتابخانه ای در ذهن دارید، می توانید یک کتابخانه بزرگ و یا یک قفسه کتاب (book shelf) طراحی نمایید. با خط معمار همراه باشید.

شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب شلف کتاب،طراحی داخلی اتاق خواب،کتابخانه برای اتاق خواب،دکوراسیون اتاق خواب

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,158

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *