طراحی داخلی آپارتمان ۸۰ متری با دکور چوب + پلان

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان ۸۰ متری با دکور چوب + پلان

آپارتمانی که در این بخش قصد داریم طراحی آن را مورد بررسی قرار دهیم، ۸۰ مترمربع مساحت دارد و از آنجایی که این متراژ در آپارتمان های امروزه بسیار متداول است، طرح این آپارتمان و پلان آن می تواند بسیار پرکاربرد باشد. پلان این آپارتمان یک خوابه، به خوبی و منطقی حل و جانمایی شده است که ارزش آن را دو چندان می کند.

در این آپارتمان متریال چوب بصورت عمده به کار رفته و بواسطه ی استفاده از این متریال، انرژی بالایی در فضا جریان دارد. چوب بعنوان کفپوش و دیوارپوش در فضا به کار برده شده است. برای مبلمان نیز طراحان به سراغ رنگ هایی نظیر خاکستری رفته اند تا تعادل انرژی در فضا برقرار شود. البته رنگ زرد نیز در مبلمان به عنوان فوکال پوینت به کار گرفته شده است. طراحی داخلی این آپارتمان توسط طراحان روس Hot Walls صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان قرار داده شده است.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن

پلان آپارتمان 80 متری،پلان آپارتمان یک خوابه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 4,548

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *