طراحی داخلی آپارتمان کوچک + پلان، بخش ۲

طراحی داخلی آپارتمان و خانه کوچک

یکی از مسایل و مشکلاتی که در شهرهای بزرگ مردم زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند، مشکل کمبود جا و آپارتمان ها و خانه های کوچک است. شاید شما هم با این مشکل روبرو باشید. چه به عنوان کسی که در خانه ای کوچک زندگی می کند و یا به عنوان یک معمار یا طراح که قرار است یک آپارتمان یا خانه ی کوچک را طراحی داخلی نماید. چیزی که واضح است، در یک فضای کوچک برای استفاده ی بهینه از فضا، باید از خلاقیت و راهکارهای خلاقانه استفاده نمود. طراح و معمار برای بهترین استفاده از یک فضای کوچک و ارائه بهترین پلان چیدمان در کنار سایر مسایل طراحی و معماری نظیر رنگ و متریال، نیاز به فکری باز و خلاق و همینطور تجربه دارد. در این بخش ما سعی نموده ایم طراحی و دکوراسیون داخلی ۴ آپارتمان کوچک را مورد بررسی قرار دهیم که در دو قسمت ارائه خواهند شد. همچنین علاوه بر بررسی طرح، در انتها پلان خانه نیز قرار داده شده است. خط معمار را همراهی نمایید.

در بخش اول به بررسی دو آپارتمان پرداختیم. در این بخش نیز به بررسی دو آپارتمان دیگر خواهیم پرداخت. شما می توانید از طریق لینک زیر دو آپارتمان اول را بررسی نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک + پلان، بخش ۱

طراحی داخلی آپارتمان کوچک سوم

آپارتمان سوم ۴۴ مترمربع مساحت دارد و توسط گروه معماری ArqRenderz  طراحی شده است. در این آپارتمان، رنگ های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است و آپارتمان از اصول مینیمالیستی که مناسب فضاهای کوچک است، فاصله ی زیادی دارد. رنگ های آبی، سفید، قرمز و قهوه ای چوب، رنگ های اصلی ای هستند که در طراحی و دکوراسیون داخلی این آپارتمان مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل وجود یک نورگیر بزرگ، دست طراح در استفاده از رنگ های تیره باز بوده است.

طراحی داخلی آپارتمان چهارم

در انتها می توانید طراحی داخلی آپارتمان پنجم را ببینید که فضایی روشن دارد و برای کف نیز از چوب با رنگ روشن استفاده شده است.

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,660

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *