طراحی داخلی آپارتمان و بازی رنگ و سبک در هر فضا

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان و بازی رنگ و سبک در هر فضا

در این بخش قصد داریم نگاهی به آپارتمانی بیاندازیم که به نقل وب سایت Home Designing بیشتر شبیه یک گالری است. چرا که در هر فضایی از این آپارتمان استایل و سبک خاصی مورد استفاده قرار گرفته است و همینطور، رنگ های خاص و متفاوت به کار گرفته شده سبب شده است با یک آپارتان رنگارنگ روبرو باشیم. همواره در طراحی مدرن شاهد این نکته ایم که کالیته ی رنگی خنثی و متعادل است و تنها یک رنگ خاص به عنوان Focal Point مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این آپارتمان اوضاع کمی متفاوت است و تعداد این رنگ های خاص بسیار زیاد است.

رنگ های قرمز، زرد اخرایی، آبی و سبز رنگ های شاخصی هستند که در این فضا به کار گرفته شده اند. رنگ سفید رنگ غالب فضاست که این رنگ ها در بستر آن قرار گرفته اند اما این رنگهای شاخص به قدری زیادند که نمی توان گفت در بستر رنگ سفید قرار گرفته اند.

سبک اصلی انتخاب شده برای فضا مدرن است اما می توان در قسمت های مختلف نشانه هایی از سبک های دیگر را نیز مشاهده نمود. طراحی داخلی این آپارتمان توسط طراح روس Alina Puzhak صورت گرفته است و در شهر سن پترزبورگ قرار دارد.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 791

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *