طراحی داخلی آپارتمان های کمتر از ۵۰ متر – بخش سوم

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی

طراحی داخلی آپارتمان های کمتر از ۵۰ متر – بخش سوم

خلاقیت در فضای کمتر از ۵۰ متر را چگونه تعریف می کنید؟ اگر فضا زیر ۳۰ متر باشد چه باید کرد؟ مسلما ۳۰ متر مربع فضای بسیار کمی است برای اینکه یک آپارتمان را درآن جای دهید! کدام فضاها را باید حذف نمود. فضای خاب را چگونه باید در چنین فضای محدودی حل کرد؟ فضا را بر اساس چه سبکی باید طراحی نمود؟ چه متریال هایی در چنین فضایی بهتر پاسخگو هستند؟ این ها سوالاتی است که در هنگام یک فضای بسیار محدود، ذهن شما ا درگیر خواهد کرد.

این که چطور این مسایل را حل کنید، بستگی به ذهن خلاق و تجربه شما بستگی خواهد داشت و خلاقیت چیزی است که در اثر تجربه ی بسیار حاصل خواهد شد. این که کار ببینید. خود را به چالش بکشید که پلان حل کنید و …

در بخش اول و دوم به بررسی دو آپارتمان پرداختیم که از طریق لینک های زیر قابل دسترسی هستند. در این بخش نیز نگاهی به یک آپارتمان دیگر خواهیم انداخت.

طراحی داخلی آپارتمان های کمتر از ۵۰ متر – بخش اول

طراحی داخلی آپارتمان های کمتر از ۵۰ متر – بخش دوم

این آپارتمان مانند آپارتمان اول توسط AGNIESZKA GRACZYKOWSKA دیزاین شده است. سبک طراحی چیزی بین سبک های مدرن و صنعتی است. نکته های شاخص طراحی استفاده از متریال ها بصورت اکسپوز آن هم در این فضا محدود است. شما می توانید بتن را بصورت اکسپوز در سرتاسر فضا مشاهده نمایید و از آنجایی که متراژ کم است، شاید فضای نشیمن تا حدودی خشن شده باشد. هر چند در اتاق خواب این طور نیست. متریال دیگر که بصورت عمده در فضا بکار برده شده است، چوب است که در با گرما و انرژی خود، سعی در خنثی کردن سردی برخواسته از بتن دارد.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،بتن و آجر در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – home designing

تعداد بازدید: 2,580

۱ دیدگاه

  1. Suri گفت:

    فوق‌العاده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *