طراحی داخلی آپارتمان مسکونی: سفید، سیاه، چوب – بخش ۲

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی: سفید، سیاه، چوب – بخش ۲ –

رنگ سفید از آن دسته رنگ هایی است که نزد طراحان و معماران از محبوبیت بالایی برخورد دار است. در بسیاری از فضاهای از رنگ سفید به منظور بزرگتر به نظر رسیدن فضا و همچنین رفلکس نور استفاده می شود. رنگ سیاه در کنار رنگ سفید تضادی ایجاد می کند که بسیار چشم نوار و سبب مدرن به نظر رسیدن فضا است. به همین دلیل طراح در این کار، این دو رنگ را به شکل های مختلف در کنار یکدیگر قرار داده است.

متریال چوب، متریالی دوست داشتنی است که به دلیل حس زنده بودن، گرما و انرژی، در بسیاری از فضاهای داخلی برای ایجاد بالانس انرژی و گرما در فضا مورد استفاده قرار می گیرد. در این فضا نیز چوب نقش یک متریال گرم را بازی می کند.

در گذشته، بخش اول این قسمت یعنی آپارتمان اول را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید از طریق لینک زیر آن را بررسی نمایید:

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی: سفید، سیاه، چوب – بخش ۱

در این قسمت نیز می توانید دیزاین آپارتمان دوم را مشاهده نمایید. طراحی این فضا توسط معمار لهستانی، Yevhen Zahorodnii صورت گرفته است.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 773

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *