طراحی داخلی آپارتمان مسکونی به سبک صنعتی، بخش دوم

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی به سبک صنعتی، بخش دوم –

به عنوان یک طراح یا معمار، حتما طراحی به سبک صنعتی را دیده اید و با آن آشنا هستید. این سبک طراحی داخلی، دارای ویژگی هایی است که شاید مهم ترین آن، اکسپوز بودن همه چیز باشد. در این سبک تاسیسات ساختمان نمایان است و از تاسیسات بصورت دکور استفاده می گردد. همچنین استفاده از متریال هایی نظیر بتن اکسپوز و همینطور آجر، در این سبک بسیار متداول است. در این قسمت قصد داریم نگاهی به سه آپارتمان بیاندازیم که بر اساس این سبک دیزاین شده اند.

در بخش اول به بررسی آپارتمان اول پرداختیم که می توانید از طریق لینک زیر آن را مشاهده نمایید:

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی به سبک صنعتی + پلان، بخش اول

آپارتمان دوم:

دیزاین آپارتمان دوم توسط Koj Design صورت گرفته است. سبک صنعتی، در این فضا نسبت به آپارتمان قبل، شدت کمتری دارد ولی همچنان دیزاین بر اساس این سبک صورت گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 875

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *