طراحی داخلی آپارتمان مسکونی، خلق فضای لوکس و مدرن

طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی، خلق فضای لوکس و مدرن

آنچه در این بخش قصد داریم بدان بپردازیم نحوه خلق یک آپارتمان لوکس با بررسی نمونه موردی است. در این نمونه موردی شما یک آپارتمان مدرن را می بینید که ویژگی های یک آپارتمان لوکس را نیز در خود دارد. در ذهن بسیاری افراد، لوکس بودن یک فضای مسکونی با معماری داخلی آن به سبک کلاسیک همراه و مترادف است. چرا که سبک کلاسیک نوعی استفاده از متریال های لوکس را در دل خود نهفته دارد. اما باید وجه تمایزی بین سبک کلاسیک و لوکس بودن یک فضا قائل شد. چرا که لوکس بودن تنها ویژگی فضاست و نه سبک معماری داخلی!

برای خلق یک آپارتمان به سبک مدرن که بتوان آن را لوکس نیز تلقی نمود، باید ابتدا طراحی داخلی را بر اساس ویژگی های سبک مدرن انجام داد و در نهایت این انتخاب متریال ها و طرح و رنگ آنهاست که فضا را به سمت لوکس بودن خواهد برد. به عنوان مثال شما می توانید برای کف از کفپوش چوبی استفاده کنید اما اگر از سنگ با رگه های درشت طلایی برای کف انتخاب نمایید، قطعا فضا را به سمت لوکس بودن خواهید برد. آنچه در این بخش قصد داریم بدان اشاره کنیم این است که لوکس بودن، با انتخاب متریال های منعکس کننده این ویژگی ممکن است، چه سبک طراحی فضا مدرن باشد و چه کلاسیک!

در ادامه شما را به مشاهده و بررسی طراحی داخلی منزل مسکونی لوکس و مدرن با ویژگی های ذکر شده، دعوت می کنیم. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس طراحی داخلی منزل مدرن،طراحی داخلی آپارتمان لوکس

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,240

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *