طراحی داخلی آپارتمان مدرن و مینیمال به رنگ خاکستری

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن و مینیمال به رنگ خاکستری

گفتگوی میان متریال، رنگ، تکسچر (بافت)، نور و سایر عناصر موثر در طراحی داخلی هستند که به عنوان قلب یک دیزاین و طرح خوب شناخته می شود. این عناصر، بشدت با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند و فهمیدن ارتباط و تعامل میان این عناصر است که منجر به پیاده سازی یک طرح خوب می شود.

این ارتباط در آپارتمانی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم به نحوی که در تصاویر می بینید، توسط طراح برقرار شده است. استفاده از رنگ های خانواده ی خاکستری، سفید، مشکی و رنگ قهوه ای چوب، رنگ های غالب فضا را تشکیل می دهند. بتن اکسپوز که در سطح گسترده ای در فضا استفاده شده است، تقریبا کنترل فضا را در اختیار دارد. برخی رنگ ها مانند زرد و سبز فسفری که همواره شاخص هستند، نیز در فضا به کار برده شده اند که نقش فوکال پوینت را دارند. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی و دکوراسیون این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: homedit – http://archline.ir

تعداد بازدید: 817

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *