طراحی داخلی آپارتمان مدرن و خلق فضایی گرم با استفاده از چوب

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن و خلق فضایی گرم با استفاده از چوب

چوب همان متریالی است که با حس و حال خود یعنی گرما، انرژی و زندگی شناخته می شود. اکثر مردم و بویژه معماران و طراحان، چوب را به عنوان یک متریال دوست داشتنی می شناسند و حس خوبی از این متریال می گیرند. بسیاری از هنرمندان، معماران و طراحان حتی اگر بصورت حرفه ای وارد عرصه ی چوب نشده باشند، برای دل خود هم که شده، با چوب چیزی ساخته اند.

طبیعتا وقتی متریالی نزد عام محبوب است، استفاده از آن نیز در کارها افزایش می یابد. نکته ای که وجود دارد، این است که چوب طبیعی در برخی مناطق دنیا مانند ایران، یک متریال نسبتا لاکچری به حساب می آید و دلیل این امر کمبود آن است. این در شرایطی است که در برخی نقاط دنیا، چوب یک متریال رایج و متعارف است. بر این اساس مشتقات چوب که همه آنها را می شناسیم، در طراحی و معماری به کار برده می شوند.

با مقدمه ی بالا، در این بخش قصد داریم سری به آپارتمانی بزنیم که متریال چوب، به عنوان یک متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. اولین جمله ای که پس از مشاهده ی این آپارتمان به ذهن می رسد، این است که با آپارتمانی گرم و پرانرژی روبرو هستیم و دلیل این امر به وضوح استفاده ی زیاد از چوب است. کف این آپارتمان در بیشتر جاها از جنس چوب و در برخی نقاط از جنس سرامیک است. دیوارها نیز در برخی نقاط از جنس چوب هستند. اما در اکثر فضا از جنس گچ و به رنگ سفید هستند. سقف نیز به همین شکل است و به این ترتیب تعادل رنگ و انرژی در فضا برقرار شده است. چرا که استفاده از یک متریال گرم بیش از حد از خوشایندی فضا در بلند مدت می کاهد. طراحی داخلی این آپارتمان توسط PartiDesign صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,429

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *