طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو خوابه + پلان – بخش دوم

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه

طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو خوابه + پلان ، بخش دوم –

در بخش اول این پست، به بررسی آپارتمانی دو خوابه و ۱۰۷ متری پرداختیم. شما می توانید آپارتمان بخش اول را از طریق لینک زیر مشاهده و بررسی نمایید:

طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو خوابه + پلان – بخش اول

در این بخش قصد داریم آپارتمان دیگری را با ویژگی های مشابه یعنی سبک مدرن و دو خوابه، اما با طرح متفاوت مورد بررسی قرار دهیم. این طرح متعلق به آپارتمانی در شهر کیف، پایتخت اوکراین است و توسط دو طراح اوکراینی ب نام های Aleksandra Nuzhnaya & Nastya Kravchenko طراحی شده است. نکته اینکه این آپارتمان ۱۱۰ مترمربع مساحت دارد. قصد داریم ببینیم این دو طراح، چگونه در یک فضای ۱۱۰ متری یک آپارتمان دو خوابه مدرن را طراحی نموده اند. به این منظور پلان جانمایی که در انتها قرار داده شده است را بررسی کنید.

در این آپارتمان (به مانند آپارتمان ۱۰۷ متری بخش اول) متریال چوب و بتن اکسپوز در فضا به کار برده شده اند با این تفاوت که استفاده از بتن بیشتر حالت دکوراتیو دارد. به این منظور به سقف بخشی از فضای نشیمن که بتن کار شده است و یا بهش home office کوچک این خانه نگاهی بیاندازید. همچنین در بخش home office ما شاهد همنشینی دو متریال چوب و بتن هستیم که یک ترکیب متریال مدرن و فوق العاده است و در مورد این همنشینی چه چیزی می توان گفت جز تحسین!

یکی ازنکات دیگر، استفاده از شیشه رنگی مشکی به عنوان دیوار جداکننده فضای نشیمن از سایر بخش ها و البته فضای قرار گیری تلویزیون است که خود حرکتی قابل توجه در طراحی است و هم ما و هم شما می توانید این ایده را در ذهن داشته باشید و در هنگام مقتضی از آن استفاده نمایید.

در مورد جریان رنگ و انرژی در فضا می توان به این نکته اشاره نمود که استفاده از چوب در حجم زیاد (کفپوش، دیوارکوب و سایر بخش ها) یک جریان زنده را در آپارتمان ایجاد می نماید و حس گرمای مورد نیاز برای داشتن یک آپارتمان دوست داشتنی را تامین می کند.

در مورد این آپارتمان، طراحی، استفاده از متریال صحبت زیاد است و به همین توضیحات اکتفا می کنیم. بررسی نحوه حل کردن پلان توسط این دو طراح را نیز به عهده ی شما می گذاریم و دعوت می کنیم تصاویر را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل دو خوابه

برای بزرگنمایی بر روی پلان ها کلیک کنید.

پلان آپارتمان دو خوابه 110 متری پلان آپارتمان دو خوابه 110 متری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 4,696

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *