طراحی داخلی آپارتمان مدرن با کانسپت طراحی تیره

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان مدرن با کانسپت طراحی تیره

تا کنون به این فکر کرده اید که آپارتمانی با تم تیره و تاریک خلق کنید؟ برای این کار از چه رنگ هایی باید بهره گرفت و از چه متریال هایی استفاده نمود. آیا برای چنین طرحی باید فضا بطور کامل تیره باشد یا می توان چنین تمی را ایجاد نمود اما باز هم فضا روشنایی قابل قبولی برای زندگی داشته باشد؟

یکی از قوانین فیزیک در رابطه با نور این است که هر چه یک جسم تاریک تر باشد، جذب نور بیشتری را انجام می دهد و بازتاب کمتری دارد. بنابراین هرچه رنگ هایی که برای فضا انتخاب می کنید تیره تر باشند، فضای تاریک تری خواهید داشت. اگر کل فضا را با متریال ها و رنگ های تیره کار کنید، کل فضا بسیار تاریک خواهد بود. اما رویکرد مورد استفاده در این آپاراتمان کمی متفاوت است. در این فضا شما ردپای تیرگی را می بینید اما کل فضا بطور کامل تیره نیست. در فضای نشیمن این آپارتمان از متریال بتن اکسپوز با رنگ خاکستری استفاده شده است. رنگ خاکستری کاملا تیره نیست اما به ایجاد فضایی تیره کمک خواهد نمود. به لحاظ طبع رنگ، خاکستری را در خانواده رنگ های خنثی و سرد طبقه بندی می کنیم.

این رنگ خاکستری در کنار رنگ نزدیک به سیاه سایر متریال ها قرار می گیرد و در نتیجه با آپارتمانی با تم تیره روبرو هستیم در حالی که فضا کاملا تیره و خسته کننده نیست. در کنار این متریال های تیره رنگ از آجر نیز برای دیوار استفاده شده است که فضا را تا حدودی به سمت سبک صنعتی برده است. در این میان از متریال چوب نیز بهره گرفته شده است. در میان رنگ های خنثی و تیره، متریال های گرم و زنده نظیر چوب، می توانند به بالانس رنگ و انرژی در فضا کمک کندد.

بنابراین اگر قصد طراحی و خلق فضایی با چنین ویژگی ای دارید ایده ها و رویکردهای ارائه شده در این آپارتمان را ازدست ندهید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 833

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *