طراحی داخلی آپارتمان مدرن، مینیمال، سیاه و سفید

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، مینیمال، سیاه و سفید –

در عنوان انتخاب شده برای این منزل مسکونی، ۴ ویژگی شاخص طراحی آن برشمرده شده است. این آپارتمان یک خوابه توسط Amr Moussa دیزاین شده است. در این فضا، دو رنگ شاخص را می توانید مشاهده کنید: سیاه و سفید، دیوار و سقف به رنگ سفید و مبلمان، دکوراسیون و آشپزخانه به رنگ سیاه! ترکیبی رنگی متضادی که امروزه بسیاری از طراحان از آن برای خلق یک فضای مدرن بهره می برند.

در کنار این دو رنگ شاخص، متریال کفپوش چوبی با رنگی روشن در فضا به کار گرفته شده است. چوب، متریالی است گرم، زنده و البته دوست داشتنی. در بسیاری از فضاها، طراحان برای ایجاد تعادل و بالانس در انرژی فضا، چوب را به عنوان یک متریال گرم به کار می گیرند که در این آپارتمان نیز همین اتفاق افتاده است.

همانطور که اشاره شد، سبک طراحی در این آپارتمان مدرن و البته مینیمال است. این را می توان از خطوط صاف استفاده شده در سرتاسر فضا، ترکیب رنگی انتخاب شده، متریال ها، مبلمان و … درک کرد. اما طراح در سرویس بهداشتی کمی سنت شکنی کرده است و از سنگ مرمر با رگه های سیاه که بیشتر در فضاهای لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد، بهره برده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرنطراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: home-designing – http://ArchLine.ir

تعداد بازدید: 816

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *