طراحی داخلی آپارتمان مدرن، ایده های طراحی

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، ایده های طراحی

در این قسمت و در ادامه معرفی طراحی داخلی آپارتمان مسکونی به سبک مدرن، قصد داریم نگاهی به آپارتمانی در یکی از شهرهای کشور لهستان بیاندازیم. آپارتمانی که به طور کامل به سبک مدرن طراحی شده است و اگر شما قصد طراحی یک فضای مدرن را دارید، ایده های ارائه شده در این آپارتمان، می تواند راهکارهای خوبی چه در طراحی فضا و چه انتخاب متریال در اختیار شما قرار دهد.

نکته ی اول در مورد این آپارتمان اینکه دیزاین آن توسط استودیو معماری Hi-Light Architects صورت گرفته است. این گروه معماری، برای طراحی این آپارتمان از رنگ های خنثی بهره گرفته است. حتی چوب بکار گرفته شده در این آپارتمان نیز، کمرنگ و به عبارت دیگر ملایم است. نورهای بکارگرفته شده در فضا نیز عمدتا مخفی هستند و هدف بر این بوده است تا مرکز نور مشخصی در فضا وجود نداشته باشد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی بخش های مختلف این آپارتمان و همینطور متریال های بکارگرفته شده را مورد بررسی قرار دهید.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مسکونی

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,238

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *