طراحی داخلی آپارتمان: سبک مدرن، ذائقه لوکس، گارسیا تمجیدی

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه

طراحی داخلی آپارتمان: سبک مدرن، ذائقه لوکس، گارسیا تمجیدی

چندی پیش مطلبی از گروه معماری گارسیا تمجیدی در وب سایت خط معمار منتشر نمودیم. گروه معماری آمریکایی که از مشارکت دو معمار با نام های مایکل گارسیا و فرید تمجیدی در شهر سانفراسیسکو، فعالیت می نماید و پروژه های موفق بسیار چه در زمینه معماری و چه طراحی داخلی را به سرانجام رسانیده اند. سبک کاری این دو معماری، سبک مدرن است که این را در پروژه های انجام شده توسط این دو، می توان مشاهده نمود.

اما در این بخش قصد داریم نگاهی به یکی از آخرین پروژه های این دفتر معماری بیاندازیم. آپارتمان مسکونی دو خوابه در شهر سانفراسیکو که پلان آن را نیز در انتها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همانطور که اشاره شد، این آپارتمان به سبک مدرن طراحی شده است و حتی می توان گفت که مینیمال. اما رگه هایی از لوکس بودن نیز در آپارتمان دیده می شود. در واقع هدف تیم طراحی، خلق فضایی مدرن و لوکس در عین مینیمال گرایی بوده است. استفاده از متریال هایی نظیر سنگ مرمر برای کانتر آشپزخانه، در همین راستا انجام شده است.

فضای نشیمن آشپزخانه نظیر بسیاری از پلان های مدرن امروزی، بصورت باز طراحی شده است که در تصاویر نیز مشخص است. در این پلان باز، آشپزخانه، فضای نشیمن و فضای ناهارخوری در کنار یکدیگر و در یک راستا قرار می گیرند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و طراحی آن را مورد بررسی قرار دهید.

طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه طراحی داخلی منزل،طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه

پلان

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 1,681

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *