طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه مدرن، بارسلونا

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی

طراحی داخلی آپارتمان دو خوابه مدرن، بارسلونا

استودیو اسپانیایی Raúl Sánchez Architects که یکی از سرشناس ترین گروه های معماری اسپانیایی به شمار می رود، کار بازسازی و طراحی داخلی مجدد آپارتمان مورد بررسی در این بخش را انجام داده اند. همانطور که اشاره شد، این آپارتمان در شهر بارسلونا کشور اسپانیا واقع شده، دو خوابه است و بر اساس سبک مدرن طراحی شده است.

مطابق آنچه در مورد این آپارتمان ذکر شده است، سعی بر این بوده است تا فضایی روشن خلق گردد. از این رو برای دیوارها و سقف از رنگ سفید استفاده شده است. از دیگر متریال های شاخصی که در این آپارتمان مورد استفاده گرفته، می توان به سنگ گرانیت خاکستری و همچنین چوب اشاره نمود. سنگ گرانیت و چوب در کنار یکدیگر، فضایی متعادل به لحاظ رنگ و انرژی خلق نموده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید. در انتها پلان و برش های آپارتمان قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید. اگر قصد طراحی یک آپارتمان ساده، مدرن و روشن را دارید، بررسی این آپارتمان خالی از لطف نخواهد بود.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونیطراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل مسکونی

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,319

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *