طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس ۲۰۰ متری

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس ۲۰۰ متری

در این قسمت قصد داریم به بررسی طراحی داخلی یک آپارتمان دوبلکس با متراژ ۲۰۰ مترمربع بپردازیم که بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. در تعیین چیدمان فضایی، فضاهای عمومی در طبقه پایین و فضاهای خصوصی در طبقه بالا قرار گرفته اند. برای اینکه درک فضایی بهتری از این آپارتمان داشته باشید، در انتها پلان ها قرار گرفته اند.

چیزی که در این آپارتمان نظر شما را جلب خواهد نمود، طراحی تمیز و اجرای نسبتا بی نقص آن است.  در طبقه پایین بخش نشیمن و آشپزخانه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. درب های شیشه ای بزرگ، این فضا را به تراس نسبتا بزرگ متصل می کند. این طبقه از طریق یک راه پله چوبی دلپذیر، به طبقه بالا وصل می شود. زیر این راه پله چوبی شما یک قفسه چوبی را خواهید دید که هم خود یک عنصر دکوراتیو است و هم برای قرار دادن آبجکت های دکوراتیو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ها، شما می توانید کانتر چوبی آشپزخانه را ببینید.

به غیر از این نکات، عناصر دکوراتیو دیگری نیز در فضا وجود دارند که طراحی و اجرای آنها، تمام ظریف و فکر شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان ۲۰۰ متری را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،طراحی آپارتمان 200 متری

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 6,625

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *