طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی

طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی

در میان طرح بسیار زیادی که تا کنون بررسی نموده ایم کمتر به این موضوع برخورده ایم که آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی داخلی شده باشد! اما Sergey Ryndenkin طراح روس برای آپارتمان در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه، چنین فضایی را طراحی و اجرا نموده است. آپارتمانی به سبک صنعتی با فلزی که به شکل اکسپوز و در قالب دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، راه پله بین دو نیم طبقه این آپارتمان با متریال آهن و بصورت اکسپوز کار شده است. فلز از اینجا مسیر خود را آغاز و در تمامی بخش ها به شکل های مختلف برای استراکچر به کار گرفته شده است. این شکل استفاده از فلز در یک فضای مسکونی، جرات و جسارت بالای طراح و همکاری کارفرما را می طلبد.

در سایر کارهای صنعتی، استفاده از متریال های نظیر آجر و بتن بصورت اکسپوز رایج است. در این آپارتمان نیز آجر به عنوان یکی دیگر از المان های سبک صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از نکات جالب و قابل ذکر که کمتر در طرح های معماران ایرانی شاهد آن هستیم، استفاده از کاشی و سرامیک سبک مراکشی در فضای نشیمن و اتاق خواب است. طراحان ایرانی معمولا این سبک از کاشی را در سرویس بهداشتی یا نهایتا فضای بین کابینت ها مورد استفاده قرار می دهند اما این آپارتمان را می توان نقطه شکست آنچه در طراحی مرسوم است، دانست!

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این آپارتمان بیاندازید. ایده های زیادی در این طراحی مننظر شما هستند.

طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی طراحی آپارتمان دوبلکس به سبک صنعتی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 478

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *