طراحی داخلی آپارتمان به سبک صنعتی با کانسپت تیره

طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب

طراحی داخلی آپارتمان به سبک صنعتی با کانسپت تیره

معماری: استودیو ۲B

موقعیت: Kyiv, Ukraine

مساحت: ۱۸۰مترمربع

در این بخش می خواهیم به معرفی طراحی داخلی یک آپارتمان در قلب کی یف، که توسط استودیو ۲B طراحی شده است بپردازیم. در بازسازی این آپارتمان تصمیم گرفته شد تا آجر ها و تیرهای سقف در پایان کار نیز نمایان باشد. پنل های سفید در سراسر دیواره های طبقه اول نصب شده اند و در ادامه آن تا سقف از آجر پوشیده شده است. طبقه اول دارای پلان باز می باشد که سالن نشیمن، آشپزخانه و سالن غذاخوری در آن قرار دارد. در طبقه بالا ما اتاق های خواب، سرویس بهداشتی را مشاهده می کنیم. در سالن غذاخوری، دیواره های آجری همراه با پنل های سفید در ترکیب با مبلمان تیره به خوبی کنار هم قرار گرفته است. در میان این فضای تیره و خنثی، طراح با یک قالیچه روستیک رنگی، رنگ را وارد فضا کرده و با استفاده از گیاهان طبیعی نیز به تکمیل کانسپت پرداخته است. در آشپزخانه طراح با به کار گذاشتن سه پنجره، نور طبیعی را به فضا وارد می کنند. مانند سایر فضاها، در آشپزخانه نیز رنگ های تیره و سرد به کار رفته است که در مقابل طراح با قرار دادن دو صندلی چوبی فضای گرمی را ایجاد کرده است.

قرار دادن پنل چوبی روی سطح تیره اتاق خواب، فضا را روشن کرده است. در دیوار مقابل با یک تابلوی نقاشی مدرن در سطح تیره دیوار و گلدان گل به تزئین اتاق خواب پرداخته است.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوبطراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب

طراحی داخلی به سبک صنعتی، متریال آجر و چوب

پلانها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: HOMEDESIGNING

تعداد بازدید: 1,423

۱ دیدگاه

  1. ایران آرشیتکت کار گفت:

    عالی بود، ممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *