طراحی داخلی آپارتمان با آجر و بتن بصورت اکسپوز و چوب – بخش ۳

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی آپارتمان با آجر و بتن بصورت اکسپوز و چوب – بخش ۳

در گذشته نگاهی به طراحی داخلی دو آپارتمان انداختیم که در آنها بتن اکسپوز به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته بود. بتن اکسپوز، متریالی که امروزه در طراحی فضاهای اداری، مسکونی، تجاری، بهداشتی و … بسیار رایج است و توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال بخاطر رنگ و خشن بودن، نوعی حس سردی به کار می دهد. استفاده از بتن بصورت تنها متریال فضا، کار چندان رایجی نیست چرا که فضا بسیار خسته کننده و سرد خواهد بود و ذائقه عموم را تامین نمی کند. بنابراین در کنار این متریال از عناصری با حس و حال گرم نیز استفاده می شود تا تعادل رنگ و انرژی در فضا برقرار شود. همانطور که اشاره شد در گذشته دو آپارتمان با بتن اکسپوز مورد بررسی قرار گرفتند که از طریق لینک های زیر می توانید آنها را بررسی نمایید. در این بخش به بررسی آپارتمان سوم خواهیم پرداخت که علاوه بر بتن اکسپوز، متریال آجر نیز بصورت اکسپوز مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی با بتن اکسپوز و پلان باز- بخش ۱

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی با بتن اکسپوز و پلان باز- بخش ۲

آپارتمان سوم:

همانطور که اشاره شد، در این آپارتمان سه متریال بصورت عمده مورد استفاده قرار رفته است. آجر روی دیوارها، بتن روی دیوار و سقف، چوب روی دیوار و بصورت کفپوش. با استفاده از این سه متریال، فضایی خلق شده است که به تیرگی می زند. طراحی داخلی این فضا توسط Nina Zaitseva صورت گرفته است.

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون داخلی منزل

پلان آپارتمان مسکونی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,442

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *