طراحی داخلی آپارتمانی لوکس به رنگ سیاه و سفید با نورپردازی ویژه

طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس

طراحی داخلی آپارتمانی لوکس به رنگ سیاه و سفید با نورپردازی ویژه

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی آپارتمانی بیاندازیم که سعی شده است به سبک لاکچری طراحی شود و تنها از دو رنگ اصلی در فضا بهره ببرد: سیاه، سفید.

البته باید یه این نکته اشاره نمود که رنگ های دیگری نیز در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. در بخش سرویس بهداشتی از رنگ خاکستری بهره گرفته شده است و در فضاهایی نظیر اتاق خواب از کفپوش چوبی تا در این قسمت ها کمی فضا از حالت سیاه و سفید خارج شده و تعادل انرژی در فضا برقرار شود. استفاده از دو رنگ سیاه و سفید در کنار یکدیگر به عنوان دو رنگ متضاد در طراحی داخلی امری معمول است.

یکی از نکات بارز در طراحی این آپارتمان نورپردازی ویژه ی آن است که البته اجرای آن نیز با دشواری روبرو خواهد بود. اما نور در این فضا کاملا متفاوت و منخصر بفرد است و سعی شده است از حالت نرمال فاصله گرفته شود. لایت های خطی کار شده روی سقف در فضای نشیمن و همچنین فضای راهرو، دیوار اتاق خواب و … همه به نحوی هستند که چشم و ذهن را درگیر خواهند کرد. نکته ی دیگری که در کنار این نورپردازی بسیار حائز اهمیت است، استفاده از متریال های رفلکتیو در فضا مانند شیشه کریستال و سرامیک است. این متریال ها که نور را به خوبی منعکس می کنند سبب می شوند فضا بسیار پر زرق و برق به نظر برسد.

نکته ی آخر این که این آپارتمان در واقع یک پنت هوس در شهر مسکو است و توسط گروه معماری Geometrix دیزاین شده است. امیدواریم از این فضا ایده های لازم برای طرح های خود را بگیرید.

طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس طراخی داخلی آپارتمان لوکس،دکوراسیون پنت هاوس لوکس

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Homedit

تعداد بازدید: 2,142

۱ دیدگاه

  1. صاعقه گیر گفت:

    جالبه مرسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *