طراحی داخلی آپارتمانی دنج و مدرن، کاربرد سنگ مرمر سفید و اشیای بنفش

رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن

طراحی داخلی آپارتمانی دنج و مدرن، کاربرد سنگ مرمر سفید و اشیای بنفش

در مطالب پیشین خط معمار نمونه های بسیاری از رنگ بنفش در طراحی داخلی آپارتمان به شما معرفی شد. اما در این بخش ما یک کانسپت زیبا و مدرن را از رنگ بنفش همراه با رنگ های دیگر را به شما معرفی می کنیم.

تصاویر زیر یک مجموعه دکوراسیون داخلی مدرن، زیبا و متناسب با سلیقه جوانان می باشد. طراحی این آپارتمان توسط استودیو U انجام شده است. طراح این فضا را با استفاده از پالت رنگی خاکی همراه با رنگ پرانرژی بنفش و رنگ آرام آبی به خوبی تزئین کرده است. اگر شما نیز از طرفداران این رنگ پرانرژی هستید، این نمونه می تواند شما را برای رسیدن به دکوراسیون مورد نظرتان راهنمایی کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرنرنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرن رنگ بنفش در طراحی داخلی،طراحی داخلی آپارتمان مدرنتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: homedesigning

تعداد بازدید: 1,353

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *