طراحی داخلی: آپارتمانی برای عاشقان آجر در ۳۵ مترمربع

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک

طراحی داخلی: آپارتمانی برای عاشقان آجر

امروزه استفاده از آجر در طراحی فضاهای داخلی بسیار متداول شده است. آجر بازتعریف شده و بعنوان یک عنصر دکوراتیو در طراحی داخلی مورد بهره برداری قرار می گیرد. طراحان و معماران ایرانی نیز، استفاده از آجر در فضای داخلی را بسیار می پسندند و اقبال عمومی به این متریال قدیمی، سبب شده است تا کارهای آجری دکوراتیو زیادی را ببینیم.

اما در این بخش قصد داریم نگاهی به یک آپارتمان بسیار کوچک اما خاص بیاندازیم. همانطور که اشاره شد، آپارتمانی برای عاشقان آجر!

این آپارتمان تنها ۳۵ مترمربع مساحت دارد که متراژ واقعا کمی است. این آپارتمان در یکی از شهرهای کشور اوکراین واقع شده است و توسط استودیو replus design bureau دیزاین شده است.

برای اینکه درک بهتری از آپارتمان و فضاها داشته باشید، می توانید به پلان آن که در انتها قرار داده شده است، مراجعه نمایید. دیوارهای آپارتمان تماما با آجر و بصورت اکسپوز کار شده است. رنگ آجر در هر فضا متفاوت است. فضای نشیمن و اتاق خواب مشترک هستند. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این آپارتمان بیاندازید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک  طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک  طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,217

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *