طراحی داخلی آپارتمان، ایجاد فضای تیره و مینیمال

طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال

طراحی داخلی آپارتمان، ایجاد فضای تیره و مینیمال

معماری: استودیو Yodezeen

موقعیت: اکراین، کی اف

مساحت: ۸۷ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

به طور معمول در دکوراسیون داخلی، فضاهای روشن و مطبوع بیش تر از دکور تیره استقبال می شود. به هرحال، این بدین معمنا نیست که رنگ های تیره را نمی توان در یک پروژه موفق به کار برد. طراحی داخلی این آپارتمان مدرن، یک نمونه عالی از ایجاد فضای داخلی تیره و مینیمال می باشد. این فضا معمولا با استفاده از رنگ ها و متریال محدود و به طور کلی اشکال مینیمال و ساده تعریف شده اند. هدف اصلی این است تا ساکنین در این فضا احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

صاحب خانه می خواست تا همه چیز در مقابل دیدش باشد، بنابراین استودیو تصمیم گرفت فضایی با پلان باز طراحی کند و تمامی فضاها را مانند (سالن نشیمن، فضای غذاخوری، آشپزخانه و سرویس بهداشتی) را با هم چیدمان کند. در این صورت هر اتاق را می توان از اتاق دیگر به آسانی دید. فضاها از طریق پارتیشن های شیشه ای از هم جدا شده اند و همچنین چیدمان مبلمان به گونه ای است که خود باعث جدا ساختن فضاها می شود. طراحان از ترکیب رنگ های خاکی و متریال طبیعی برای فضای داخلی استفاده کرده اند. در مجموع می توانیم بگوییم با وجود اینکه دکوراسیون داخلی این آپارتمان ساده است، اما بسیار چشمگیر و رسا می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، تیره و مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Yodezeen

تعداد بازدید: 725

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *