طراحی داخلی آدرس فود هال (Address Food Hall) ، شهروز زمردی

رستوران به سبک صنعتی

طراحی داخلی آدرس فودهال (Address Food Hall)

معمار: شهروز زمردی

گروه طراحی: شیرین باقری،  پیام الرحمن، علی مروج

مساحت: ۱۲۰۰ مترمربع

سال: ۱۳۹۵-۱۳۹۶

عکاس: پرهام تقی اف، سعید فرامرزی

در این بخش از خط معمار، قصد داریم یکی از پروژه های منحصر به فرد گروه معماری زمرد به نام «آدرس فودهال» واقع در خیابان فرشته تهران را به شما معرفی کنیم.

طراح در این پروژه سعی کرده که فضایی صنعتی و سورئال ایجاد کند. او با الهام گرفتن از جنگل روند طراحی را آغاز کرد. هدف اصلی پروژه این بود که بتوانند باخلق فضای سورئال ذهن مشتری را به سمت رویای حضور در طبیعت و جنگلی که در دنیای صنعتی امروز قرار دارد، هدایت کند. متریال و المان های به کار رفته در طراحی داخلی این رستوران مانند سطوح آجری دیواره ها، بشکه هایی که به عنوان صندلی از آن ها استفاده شده، صندلی ها و ظروف رنگی  که به عنوان گلدان روی میز قرار گرفته اند، انتخاب رنگ، همگی یاد آور سبک صنعتی می باشند. در میان این فضای سورئال و در عین حال صنعتی ما در بخش رستوران ایرانی المان ها و نقوش ایرانی را مشاهده می کنیم که در قالب سبک صنعتی، به صورت تلفیقی از کاشی و فولاد قرار گرفته اند. نمای بیرونی پروژه کاملا شیشه ای می باشد تا بدین صورت، افراد بتوانند فضای بیرون را نیز مشاهده کنند. در مجموع طراح سعی کرده است تا مشتریان به خوبی بتوانند این فضای سورئال و صنعتی را درک کنند.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.​
رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی رستوران به سبک صنعتی تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع:archline

تعداد بازدید: 3,747

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *