طراحی خانه ای مدرن با الگوی رنگی مشکی

خانه مدرن، رنگ مشکیطراحی خانه ای مدرن با الگوی رنگی مشکی

معماری: استودیو  carter William

موقعیت: سیدنی، استرالیا

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Brett Boardman

دراین نمونه از طراحی داخلی، طراح سعی کرده که خانه روستایی را به خانه ای مدرن و امروزی تبدیل کند. در تصاویر زیر شما می توانید شاهد ارتباط فضای قدیمی با عناصر مدرن باشید.

طراح با استفاده از کابینت های مشکی رنگ که در امتداد دیوار قرار گرفته است، فضای آشپزخانه را از فضای غذاخوری جدا کرده است. او سعی کرده میان آشپزخانه جزیره ای چوبی و میزغذاخوری و پنجره های فریم چوبی، ارتباط برقرار کند. یکی از ابتکارات طراح در دیزاین آشپزخانه به کاربردن نردبان برای سهولت دسترسی به کابینت های بالایی می باشد و در ادامه طرح برای ایجاد هارمونی میان اجزا، از لوستر چوبی ساده وزیبا به کار برده که به خوبی در کنار میز غذاخوری چوبی قرار گرفته است. در  پشت فضای غذاخوری،  اتاق نشیمن را مشاهده می کنیم. یکی از نکته هایی ظریفی که طراح به آن پرداخته، درهای شیشه ای در سراسر فضا است که دسترسی به نور طبیعی را در طول روز فراهم کرده است. استفاده از رنگ مشکی در دیگر فضاهای خانه به چشم می خورد، حتی در سرویس های بهداشتی ما شاهد رنگ مشکی در کف، دیواره ها و سقف هستیم. طراح برای جبران تیرگی فضا، از یک پنجره استفاده کرده که نور مناسب و کافی را در طول روز فراهم می کند. در تضاد با این فضای تیره، یک سرویس بهداشتی دیگری در طبقه بالا قرار دارد که طراح، از رنگ های روشن رنگی برای کف پوش، دیوار ها وسقف استفاده کرده است. اگر به دنبال طراحی خانه ای با رنگ تیره هستید این نمونه می تواند الگوی نو و خلاقانه ای برای شما باشد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

خانه مدرن، رنگ مشکی خانه مدرن، رنگ مشکی خانه مدرن، رنگ مشکی خانه مدرن، رنگ مشکی خانه مدرن، رنگ مشکی خانه مدرن، رنگ مشکیخانه مدرن، رنگ مشکیتحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: contemporist

تعداد بازدید: 1,606

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *