طراحی آپارتمان با نمای آجری و دکوراسیون داخلی مدرن

معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن

طراحی آپارتمان با نمای آجری و دکوراسیون داخلی مدرن

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی و معماری آپارتمان مسکونی مدرن در شهر تورنتو در کشور کانادا بیاندازیم. طراحی این ساختمان توسط دفتر معماری AKB – Atelier Kastelic Buffey صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد و در تصویر مشاهده می نمایید، برای طراحی نما ی این ساختمان از آجر قرمز بهره گرفته شده است. روی این نمای آجری از چوب سدر سیاه رنگ استفاده شده است که زیبایی بسیاری به نما داده است. در واقع این ساختمان دارای نمای قرمز و سیاه رنگ است.

پشت این نمای مدرن، یک طراحی داخلی مدرن قرار گرفته است. ساختمانی با نمای نسبتا مدرن و طراحی داخلی کاملا مدرن.

در طبقه همکف، یک فضای نشیمن قرار دارد که دارای یک پنجره برای تامین دید به خیابان است. در کنار این فضای نشیمن، فضای ناهارخوری قرار دارد. اگر به تصاویر دقت کنید، خواهید دید که برای کف این آپارتمان از کفپوش چوبی استفاده شده است. در کنار فضای ناهارخوری نیز آشپزخانه قرار دارد. برای آشپزخانه از کابینت هایی مینیمال استفاده شده است.

در طبقه بالا، فضاهای خصوصی ساختمان قرار گرفته اند. این آپارتمان برای یک زوج جوان با یک کودک طراحی شده است. اتاق خواب، و اتاق کودک در کنار سرویس بهداشتی در این طبقه قرار دارند که هر کدام طراحی مختص خود را دارند. اتاق خواب و اتاق کودک هر دو شامل میز و قفسه چوبی هستند که برای انجام کارها طراحی و در این فضا قرار گرفته اند.

سرویس بهداشتی نیز با سنگ مرمر با رگه های سیاه پوشانیده شده است که متریال مناسبی برای سرویس بهداشتی به نظر می آید. در طبقه اول مسیری به حیاط که در پشت ساختمان قرار دارد وجود دارد که از آشپزخانه وارد حیاط می شود. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نمای این آپارتمان و فضاهای داخلی را مشاهده نمایید.

معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن

معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرنمعماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرنمعماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن

معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن معماری آپارتمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,043

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *