طراحی آپارتمانی مدرن با استفاده از دو رنگ زرد و آبی

طراحی داخلی، رنگ زرد و آبیطراحی آپارتمانی مدرن با استفاده از دو رنگ زرد و آبی

معماری: استودیو Toki home

موقعیت: ویتنام

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Kingkien Photography

این خانه برای خانواده ای جوان همراه با یک پسر ۹ساله که قصد دارند خانه ای با فضای پر جنب و جوش و شاد داشته باشند، طراحی شده است. اگر شما هم پر انرژی هستید و می خواهید فضای منزلتان به شما انرژی مضاعف دهد می توانید ازطراحی این آپارتمان ایده بگیرید.

در سراسر آپارتمان رنگ زرد و آبی برای ایجاد فضای داخلی روشن، همراه با حس آرامش به کار رفته است. وقتی به سمت داخل ساختمان می رویم فضای غذاخوری سمت راست در ورودی قرار دارد. قفسه های چوبی آویخته به دیوار با گیاهان تزئین شده، در حالی که بخش آبی دیوار با آشپزخانه همخوانی دارد. کف آشپزخانه برای اینکه از فضای غذاخوری جدا شود کمی بالا آمده و از کاشی های دست ساز برای کف و دیواره آن استفاده شده است. برای اینکه آشپزخانه بزرگتر جلوه کند طراح کابینت های سفید رنگ را انتخاب کرده است. در فضای نشیمن، یک مبل زرد رنگ با دیوار آجری سفید، گیاهان سبزروی دیوار و پرده های آبی در هماهنگی باهم هستند.

در اتاق خواب والدین، دیوار آبی کمرنگ یک فضای آرامش بخشی را ایجاد کرده است، در حالی که یک لکه رنگ زرد روی شلف و میز تحریر، به فضا تحرک می دهد. همانطور در اتاق خواب پسر نیز ما رنگ آبی را در دیوار و حتی در پرده مشاهده می کنیم. در تکمیل آن، طراح از رنگ زرد در میز و شلف استفاده کرده تا بتواند در سراسر آپارتمان انسجام ایجاد کند.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.طراحی داخلی، رنگ زرد و آبی طراحی داخلی، رنگ زرد و آبی طراحی داخلی، رنگ زرد و آبی طراحی داخلی، رنگ زرد و آبیطراحی داخلی، رنگ زرد و آبی طراحی داخلی، رنگ زرد و آبی طراحی داخلی، رنگ زرد و آبیتحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: contemporist

تعداد بازدید: 907

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *